- Szczegóły
- Kategoria: sprawy bieżące
- Odsłony: 1306
W związku z rozwijającą się sytuacją dotyczącą zachorowań na COVID-19 i koniecznością zminimalizowania zagrożeń dla działkowców oraz ich rodzin, Zarząd ROD "Malwa" informuje, że zmienił organizację pracy – do odwołania.
Godziny otwarcia biura ogrodu w okresie jesienno-zimowym
BIURO II – Zimowe – przy bramie wjazdowej:
-
12 i 26 listopada 2020 r. godz.: 15.00 – 17.00
-
10 grudnia 2020 r. godz.: 15.00 – 17.00
-
21 stycznia 2021 r. godz.: 15.00 – 17.00
-
18 lutego 2021 r. godz.: 15.00 – 17.00
-
11 i 25 marca 2021 r. godz.: 15.00 – 17.00
Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie sprawy, celem ustalenia godziny przybycia do biura.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość!
Telefon kontaktowy: Prezes Zarządu - 500 772 049
E-mail do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.